حضور شرکت فروزان فام فجر در پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات اوراسیا
شرکت فروزان فام فجر در پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات منطقه اوراسیا در شهر ازمیر ترکیه حضور خواهد داشت .

پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات منطقه اوراسیا ( FUTURE FISH EURASIA 2022) قرار است از 12 تا 14 آبان ۱۴۰۱ در شهر ازمیر کشور ترکیه برگزار شود که شرکت فروزان فام فجر به عنوان یکی از نمایندگان ایران برای سومین بار در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

لازم به ذکر است شرکت فروزان فام فجر با هدف آشنائی و تعامل با سایر مدیران، تولیدکنندگان، همکاران و دست اندرکاران در زمینه شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در بازارهای جهانی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

همچنین جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه پرورش ماهی و تولید خوراک آبزیان در این نمایشگاه توسط شرکت فروزان فام فجر به معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

بدینوسلیه از تمامی میهمانان داخلی و خارجی، مدیران، تولیدکنندگان، همکاران و دست اندرکاران در زمینه شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی، ماشین آلات و صنایع وابسته جهت بازدید از غرفه شرکت فروزان فام فجر دعوت به عمل می آید.

         ·  تاریخ برگزاری : 12تا 14 آبان ماه ۱۴۰۱

       ·   مصادف با : 3 تا 5 نوامبر 2022 

       ·    زمان بازدید : (پنجشنبه و جمعه 10:00 تا 18:00) و (شنبه 10:00 تا 16:00)

      ·   مکان : کشور ترکیه - شهر ازمیر   

 سایت رسمی نمایشگاه

                                                                       




حضور شرکت فروزان فام فجر در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات،آبزیان،ماهیگری،غذا های دریایی و صنایع وابسه تهران (IFEX)
ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ (Ifex) قرار است از ۲۹ آبان تا ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود که شرکت فروزان فام فجر برای ششمین بار در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.