خط تولید سویا (انسانی)

همانگونه که میدانید سویا یک دانه خوراکی بسیار با ارزش می باشد که پروتئین آن بسیار شبیه به پروتئینهای گوشت قرمز می باشد پس میتوان بجای مصرف زیاد گوشت قرمز مقداری از آن را با این پروتئین گیاهی با ارزش جایگزین کرد. اما برای تبدیل دانه سویا به محصولی قابل مصرف ابتدا باید تغییراتی درون ایجاد شود.پروسه تبدیل دانه سویا یا آرد سویا به محصول قابل مصرف توسط انسان بشرح ذیل می باشد:

ابتدا آرد سویا داخل میکسر به همراه افزودنی های آن مخلوط گردیده وسپس بوسیله کانوایر ماردون (Screw conveyor) درون فیدر اکسترودر واز آن به اکسترودر منتقل میشود.داخل اکسترودر با توجه به میزان فشار ودما که توسط اپراتور دستگاه تعیین میگردد این محصول بافت دار می شود وبافت سویا تقریبا بافتی شبیه به گوشت قرمز پیدا میکند سپس به شکل دلخواه از اکسترودر خارج شده وتوسط کانوایر هوائی (Air conveyor) به داخل خشک کن (Dryer) انتقال می یابد. پس از مرحله خشک شدن به روی میز سرد کن رفته ومحصول آماده بسته بندی می شود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه آلات تماس گرفته شود.

""تمامی دستگاه آلات تمام استیل وفول اتوماتیک بوده ودارای موتور اینورتردار دلتا (ژاپن) می باشد و کار با آن ها بسیار راحت است همچنین دارای یک سال گارانتی وهفت سال خدمات پس از فروش می باشد""

سازمان یار• متن و تصویر

 
 

خط تولید نشاسته مودیفاید